Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гаєв Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Гаєв Є. О. Ламінарний потік крізь трубу з легкопроникною шорсткістю на осі [Електронний ресурс] / Є. О. Гаєв // Вісник Національного авіаційного університету. - 2012. - № 4. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2012_4_14
| 2. |
Гаєв Є. О. Аналіз експерименту з легкопроникною шорсткістю у канальному потоці та відповідні моделі турбулентності [Електронний ресурс] / Є. О. Гаєв // Промислова гідравліка і пневматика. - 2014. - № 1. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inhpn_2014_1_7
| 3. |
Гаєв Є. О. Параметрическая роза – предмет математики, программирования, эстетики [Електронний ресурс] / Є. О. Гаєв, Д. І. Малініна // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 1. - С. 9-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_1_3
| 4. |
Гаєв Є. О. MatLab-програма дисперсії світла на призмі та метод навчання на "Власних відкриттях" [Електронний ресурс] / Є. О. Гаєв // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 3. - С. 30-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_3_5 MATLAB-програмування фізичних задач доволі просте. Воно захоплює студентів, надає їм сили подолати певні труднощі та дійти до красивої програми з графічним інтерфейсом. Студенти зосереджуються на фізичному формулюванні задачі, обирають потрібний математичний апарат. Тим самим студенти реалізують метод навчання "Шляхом власних відкриттів", який автор пропагує в останніх роботах. У даному випадку це ілюстровано створенням MATLAB-програми, яка демонструє (імітує) розділення білого світла на "веселку" після його проходження через скляну призму. MATLAB надає інструмент "нескладного програмування", що дозволяє студентові більш ефективно вивчати фізику. Окрім законів шкільної геометричної оптики, потрібно знати лише геометрію, тригонометрію та початки аналітичної геометрії, тему "Пряма на площині". Матеріал статті надасть лекторові з інформатики кілька вправ з алгоритмізації і програмування. Вчителю математики і переконливу ілюстрацію практичного використання її певних розділів (тригонометрія та рівняння прямої). Вчителю фізики і модель та програму для комп'ютерних експериментів з оптики. А учням та студентам, зрештою і доступні їм науково-навчальні вправи, курсову роботу тощо, які демонструють як красоту наук, так і їх взаємний зв'язок.
| 5. |
Бердник О. М. Моделювання ламінарного потоку в трубі з проникним шаром перешкод в околі осі [Електронний ресурс] / О. М. Бердник, Є. О. Гаєв // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління. - 2012. - № 1015, Вип. 19. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIMAM_2012_1015_19_6
|
|
|